Ten gras sau mixt-masca

Tenul mixt sau gras se identifica dupa luciul specific sebumului in special in zona T- frunte, nas, barbie,are pori dilatati predispusi sa inmagazineze praf din atmosfera. Tenul gras capata astfel acele inestetice punctele negre. Beneficiul acestui tip de ten este ca imbatraneste cel mai tarziu datorita proprietatilor sebumului de hranire si formare a filmului de protectie antideshidratare. Important pentru voi cele cu ten gras, este sa acordati o atentie deosebita curatirii tenului astfel incat sa nu adaugati in plus grasime si sa eliberati totodata porii de depozitele zilnice. In sesiunile viitoare va voi prezenta metode „home made” de eliminare a punctelor negre.
Tenul mixt poate avea pielea de pe tample, obraji si mandibula foarte uscate si pe acestea le vom trata seprarat daca este cazul.
In continuare vom pregati o masca pentru tenul gras pe care o puteti folosi si pentru tenul mixt. Aplicarea mastii in zona lipsita de sebum (portiunile de piele exterioare zonei T ) se face inainte sa adaugati zeama de lamaie in compozitie, pentru a nu o usca. In pregatirea acestei masti ai nevoie de:
Ingrediente:
1 lingurita suc de struguri(sau suc castraveti)
1 lingurita de miere lichida sau lichefiata prin incalzire la bain marie
1 lingurita suc lamaie
DSC02333

Se strivesc boabele de strugure sau castravetele pentru a obtine sucul, se amesteca celelalte ingrediente intr-un vas de sticla, portelan sau plastic si se amesteca cu o spatula nemetalica. Amestecul rezultat se aplica pe intreaga fata si se lasa sa actioneze cca 15 minute. Pentru a observa efectele imediate este necesar sa curatati bine tenul in prealabil.Se aplica o crema hidratanta si gata, acum avem tenul radiant!

Sursa D.S.

2 responses to “Ten gras sau mixt-masca

  1. Eu am un ten gras iar din cauza tenului si a excesului de sebum mereu imi apar cosuri si puncte negre.
    Am incercat mai multe solutii de curatare a tenului si un control bun a excesul de sebum, care nu au functionat am hotarat sa merg la doctor.
    Medicul mi-a dat sa folosesc 2 produle de curatare, pe care inca le folosesc si sunt tare eficiente. Mi-a dat lotiune tonica cu 100% ulei pur din arbore de ceai(tea tree oil) fara alcool, de la Thursday Plantation si spuma de spalat pe fata tot de la firma asta.
    Pe langa cele 2 produse, chiar daca am tenul gras mi-a zis sa folosesc si o crema hidratanta cu ulei pur din arbore de ceai, ulei de macese si vitamina E tot de la firma asta.
    Intr-adevar de cand am inceput sa folosesc produsele efectele s-au vazut. Tenul a devenit mai curat, problema tenul gras a inceput sa se rezolve, iar cosuri si puncte negre nu am mai avut.
    Eu recomand, pe mine m-au ajutat si ma ajuta foarte mult.

  2. Un truc bun pentru limpezimea fetei si curatirea porilor este sa va deschideti porii cu abur si sa dizolvati in apa minerala o pastila de aspirina. Se va forma o pasta pe care o aplici pe zona T, si pe cosuri fara a freca sau insista. Lasi sa actioneze intre 3 si 5 minute!

Tu ce crezi draga mea?

